WERNER & MYRIAM, REISJOURNALISTEN EN BLOGGERS.

WERNER. Op m'n zestiende trok ik naar Bretagne, met de nachttrein én alleen, het werd mijn eerste grote reisavontuur. Frankrijk was liefde op het eerste gezicht. Intussen trek ik de hele wereld rond, Afrika en Oceanië werden mijn favoriete continenten, maar ook Europa blijft me verbazen. Reizen is verruimen en verrijken, het maakt de wereld minder abstract. Een trip is pas geslaagd als ik kan doordringen in de ziel van andere culturen, andere mensen en andere gewoonten, want de diversiteit van de wereld is onze grootste rijkdom. Wat mensen op tafel zetten interesseert me mateloos: eten in een sterrenrestaurant met een zilver bestek of op een kleurrijke toile cirée bij een stam in een uithoek van de wereld, het maakt mij niks uit, als het maar smaakt. Behalve reisartikels, pen ik voor onze blog dan ook een flink deel van de gastronomische en wijnbijdragen bijdragen neer.


&


MYRIAM. Sinds mijn 18e reis ik de wereld rond, soms erg avontuurlijk, soms luxueus. Reizen is voor mij een must, het is als ademen. Mijn liefde voor het reizen is eindeloos, ik zag al meer dan 120 landen en ga onvermoeibaar verder. Mijn beste reizen zijn die waar ik me volledig verlies in de tijd en het contact met de lokale bevolking intens is. Ik ben al reisjournalist en fotograaf van toen de dieren nog spraken en werk voor zowat alle goeie tijdschriften, kranten en tegenwoordig ook de belangrijkste websites in ons land. Alle continenten komen aan bod, maar mijn favoriete bestemmingen liggen in Azië en Afrika. En daar kunnen jullie op deze blog volop van meegenieten.

Samen delen we onze ervaringen in reisreportages en laten we jullie ook (te) gekke of unieke hotelletjes ontdekken, schrijven we af en toe over de leuke en minder leuke aspecten van het reizen en houden jullie op de hoogte van bepaalde evenementen die wij de moeite waard vinden, nieuwigheden en trends i.v.m. reizen en gastronomie, zowel Dichtbij als Ver Weg.


Contact: info@dichtbijenverweg.be



WERNER & MYRIAM, REISJOURNALISTEN EN BLOGGERS.

Geen opmerkingen

Naam

E-mail *

Bericht *

-->